Pastaraisiais metais išryškėjo tendencija, kad žiniasklaidos įmonės į savo platformas pristato žaidimus.
Pasaulyje, kuriame vartotojų dėmesys vis labiau konkurencingas, o dėmesio trukmė mažėja, srautinio perdavimo paslaugos ir programos ieško būdų, kaip sužavėti savo auditoriją. Tikslinga įmonėms plėstis žaidimų srityje, kad platformoje liktų naudotojai: pasaulinė žaidimų rinka yra verta apie 221 mlrd.
Čia pateikiamos naujausios įmonės, besiveržiančios į žaidimų sceną, ir išsami informacija apie kiekvieną pasiūlymą, įskaitant kainodarą, pavadinimų ir palaikomų įrenginių pavyzdžius.
Netflix žaidimai
„Netflix“ turi įvairų žaidimų portfelį, apimantį beveik 100 žaidimų, pradedant populiariais pavadinimais, tokiais kaip GTA: The Trilogy, Assassin's Creed ir Monument Valley. Ir, palyginti su kitais mūsų sąraše esančiais konkurentais, „Netflix“ turi pranašumą dėl savo didžiulio IP, papildydama savo biblioteką žaidimais, susijusiais su originaliomis serijomis, tokiomis kaip „Love Is Blind“, „The Queen's Gambit“, „Stranger Things“ ir kt.
„Netflix“ žaidimų pasiūlymas yra nemokamas srautinio perdavimo paslaugos abonentams ir pasiekiamas per mobiliąją programą „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose. Žaidėjai gali naršyti žaidimų bibliotekoje, o pasirinkę žaidimą gali atsisiųsti atskirai iš Google Play arba Apple App Store.
Žmonės, norintys išbandyti žaidimus, turi mokėti už „Netflix“ prenumeratą: standartinis su skelbimais (6,99 USD per mėnesį), standartinis (15,49 USD per mėnesį) ir „Premium“ (22,99 USD per mėnesį). Šiuo metu nėra jokių papildomų pirkinių ar skelbimų, tačiau tai gali pasikeisti.
„Netflix“ į žaidimų pramonę įžengė 2021 m., tačiau jos pasiūla dar visai neseniai sulaukė didelio susidomėjimo – 2023 m. „App Store“ ir „Google Play Store“ visame pasaulyje buvo atsiųsta 81,2 mln.
Bendrovė nuo pat pradžių išplėtė savo žaidimų skyrių įvairiais būdais. Pavyzdžiui, neseniai buvo pastebėta eksperimentuojant su galimybe žaisti žaidimus tiesiogiai naršyklėje. Bendrovė taip pat pristatė žaidėjų žymas ir išbando debesų žaidimų paslaugą.
„YouTube“ grojami
Žaidimai atrodo kaip natūralus „YouTube“ tyrinėjimo būdas, nes tai visada buvo viena iš žaidėjų tiesioginių transliacijų seansų ir turinio apie populiarius vaizdo žaidimus krypčių. „Google“ priklausanti vaizdo įrašų platforma 2024 m. gegužės mėn. oficialiai įtraukė žaidimų funkcijas į savo paslaugą, suteikdama vartotojams prieigą prie daugiau nei 75 mini žaidimų.
„Playables“ vadinamame „YouTube“ pasiūlyme yra tinkamas pavadinimų pasirinkimas, įskaitant tokius populiarius žaidimus kaip „Angry Birds Showdown“, „Cut the Rope“, „Trivia Crack“ ir „8 Ball Billiards Classic“. Žaidimai daugiausia sukurti taip, kad lengvai atitrauktų laiką važiuojant į darbą ir atgal arba būtų žaidžiami atsitiktinai tarp „YouTube“ vaizdo įrašų peržiūros seansų.
Nors „YouTube“ mini žaidimai anksčiau buvo pasiekiami tik „Premium“ prenumeratoriams, dabar juos gali žaisti visi vartotojai. Pasiūlymas pasiekiamas staliniuose kompiuteriuose, „Android“ įrenginiuose ir „iOS“ įrenginiuose. Atsisiuntimų nereikia.
Sling TV pasažas
Kadangi „Sling TV“ susiduria su iššūkiais neatsilikdama nuo konkurentų, DISH priklausanti srautinio perdavimo paslauga pristatė nemokamą žaidimų platformą „Arcade“, kad pritrauktų ir išlaikytų vartotojus. Naujoji funkcija leidžia žiūrovams žaisti įvairius klasikinius arkadinius žaidimus, tuo pačiu metu žiūrint mėgstamą TV laidą ar filmą.
Šiuo metu žaidimų pasirinkimas yra nedidelis – yra tik 10 pavadinimų, įskaitant Doodle Jump, Solitaire Clash, Tetris ir Wheel of Fortune. Bendrovė anksčiau sakė „TechCrunch“, kad ji ir toliau pridės pavadinimus kas kelis mėnesius, ypač prieš populiarius sporto renginius.
Žiūrėdami laidą ar filmą paspauskite grotuvą ir spustelėkite „Interaktyvios funkcijos“, kad ištrauktumėte arkadą. Pasirinkus žaidimą, jis bus rodomas kaip padalintas ekranas šalia žiūrimo turinio, o tai patogu tingiomis televizijos dienomis, kai kartojasi realybės TV laidos. Taip pat yra galimybė išplėsti žaidimą iki viso ekrano.
„Arcade“ galima įsigyti per „Sling TV“ (40–45 USD per mėnesį) ir „Sling Freestream“, bendrovės nemokamą skelbimų palaikomą srautinio perdavimo paslaugą. Tačiau šiuo metu tai tik tam tikruose įrenginiuose: „Amazon Fire TV“, „Android TV“, „Comcast“, „Samsung“ ir „Vizio“ įrenginiuose.
„LinkedIn“ taip pat turi žaidimų
Žaidimai nėra išskirtinai tyrinėjami pramogų platformose. „LinkedIn“ atėjimas į žaidimus žymi reikšmingą įmonės plėtrą, todėl ji yra daugiau nei tik profesionali tinklų platforma.
Siekdama pritraukti daugiau vartotojų, „LinkedIn“ gegužę paskelbė, kad savo platformoje išleido tris žaidimus: „Sudoko“ stiliaus žaidimą „Queens“, smulkmenišką žaidimą „Crossclimb“ ir „Pinpoint“, panašų į „New York Times“ žaidimą „Connections“.
Kiekvienas žaidimas yra skirtas palaikyti ryšį su žmonėmis jūsų tinkle ir gali būti žaidžiamas su pirmo laipsnio ryšiais, ty žmonėmis, su kuriais esate tiesiogiai susijęs „LinkedIn“. Žaidimus galima žaisti tik vieną kartą per dieną.