Vietos bendruomenių įgalinimas per bendruomenės rinkodaros programą
Filipinų turizmo skatinimo taryba (TPB), kuri veikia kaip Turizmo departamento (DOT) rinkodaros ir reklamos padalinys, turi. sėkmingai užbaigė savo bendruomenės rinkodaros tobulinimo programos Albay segmentą. Šis reikšmingas renginys vyko gruodžio 6–10 d. ir buvo organizuotas bendradarbiaujant su Olbėjaus provincijos vyriausybe ir DOT V regiono vyriausybe. Šia iniciatyva buvo siekiama suteikti vietos bendruomenėms būtinų įgūdžių skaitmeninės rinkodaros, novatoriško turinio kūrimo ir įgyvendinimo srityse. tvaraus turizmo praktikos. Vykdydami šią programą dalyviai turėjo galimybę gilinti savo supratimą apie veiksmingas rinkodaros strategijas ir sukurti priemones, būtinas reklamuoti savo unikalius kultūros ir gamtos objektus, kurie galiausiai paskatino vietos ekonomiką ir pagerino bendrą turizmo patirtį regione.
CBT rinkodaros stiprinimo programa yra neatsiejama vyriausybės ekspansyvios iniciatyvos, kuria siekiama paskatinti piliečių įsitraukimą į turizmo plėtrą, dalis. Ši išsami programa skirta suteikti vietos turizmo suinteresuotosioms šalims, pvz., bendruomenių lyderiams, verslininkams ir amatininkams, galių, suteikiant jiems esminių įrankių ir žinių, leidžiančių veiksmingai demonstruoti ir reklamuoti savo unikalius kultūros ir gamtos turtus. Skatindama gilesnį tvaraus turizmo praktikos supratimą, programa ne tik stiprina vietos ekonomiką, bet ir užtikrina, kad tiek lankytojai, tiek bendruomenės gautų naudos iš atsakingos turizmo praktikos, kurioje gerbiamas ir saugomas turtingas vietovės paveldas ir aplinka.
Per visą programos trukmę TPB tyrinėjo septynias gyvybingas bendruomenes, įsikūrusias vaizdingoje Albay provincijoje, kurių kiekviena kupina unikalaus paveldo, išskirtinio meistriškumo ir naujoviškų ekologinio turizmo iniciatyvų. Žavingame Tiwi miestelyje FILCERAMIKO asociacija dalyvius pasitiko su įspūdingu stulbinančių keramikos gaminių asortimentu. Nuo sudėtingo dizaino šviestuvų, apšviečiančių erdves šiluma, iki išskirtinių namų dekoro elementų, kurie puikiai dera meniškumu ir funkcionalumu – demonstruojamas meistriškumas sužavėjo visus. Tuo tarpu Tabaco stalo įrankių gamintojų asociacija (TACUMA) pademonstravo savo amatininkų talentus, pristatydama puikų dailiai pagamintų stalo įrankių pasirinkimą. Kiekvienas kūrinys, kruopščiai nukaltas kvalifikuotų amatininkų, atspindėjo ne tik medžiagų kokybę, bet ir turtingas tradicijas bei pasišventimą už amato.
„Malilipot Abaca Weavers“ sužavėjo publiką savo išskirtiniu meistriškumu, demonstruodami sudėtingą tradicinio abakos audinio audimo meną. Kiekvienas kūrinys, pasižymintis stulbinančia tekstūrų ir raštų įvairove, atspindėjo kartų įgūdžius ir atsidavimą. Tuo pat metu Libono ekologinio turizmo gidų organizacija (LET'S GO) siūlė nuostabias ir informatyvias ekskursijas po ūkį, panardindama lankytojus į gyvybingą ekologinio turizmo patirtį, kuri išryškino turtingą regiono žemės ūkio paveldą.
Nuotykių ieškotojai buvo palepinti kvapą gniaužiančiu Albėjaus gamtos peizažų grožiu per Jovellar Underground River Guides & Boatmen. Jų ekologinės kelionės upėmis ne tik atskleidė nuostabius vietovės kraštovaizdžius, bet ir pabrėžė turtingą biologinę įvairovę, leidžiančią įsimintinai tyrinėti vietinę aplinką.
Polangui mieste Galuda Farm išdidžiai demonstravo daugybę vietinių specialių maisto produktų, kurie sužavėjo skonio receptorius. Lankytojai mėgavosi gardžiais patiekalais, tokiais kaip Santan kokoso uogienė, kalamay ir puikūs pilių riešutai, kurių kiekvienas pasižymi unikaliu skoniu, švenčiančiu regiono kulinarines tradicijas.
Papildydami gastronominę patirtį, talentingi „Puto Makers“ iš „Oas“ supažindino dalyvius su mylimu „Puto de Oas“ – puriais, ryžių pyragais, kurie yra branginamas vietinis delikatesas. Kiekvienas kąsnelis, minkštas ir saldus, įkūnijo regiono kulinarinio paveldo esmę, todėl kiekvienas trokšta daugiau.
Be praktinių patirčių, programoje buvo pristatyti kultūriniai ir kulinariniai akcentai, kuriais buvo pagerbtos turtingos Bicol tradicijos. „Tinutungan na Manok“ – tradicinis Bicolano patiekalas, gaminamas iš vietinės vištienos, troškintos rūkytame kokosų piene, ir „Pinangat“ – daug baltymų turintis patiekalas, virtas taro lapuose, pasiūlė skanų vietinių skonių skonį. Dalyviai taip pat tyrinėjo Albay gamtos stebuklus per ekskursiją po Jovellar požeminę upę, pasinerdami į regiono ekologinius lobius.
Gruodžio 6 d. programos tikslai buvo dar labiau sustiprinti surengus gyvybingą lėšų rinkimo koncertą „Musika Para Sa Bikol: Himig ng Bayanihan“, vykusį „Ibalong Centrum for Recreation“. Šis gyvas renginys subūrė įvairią talentingų atlikėjų grupę, įskaitant žaviąją Kim Ji-Soo, ikonišką grupę Gene Loves Jezebel, melodingą Fra Lippo Lippi ir energingus vietinius atlikėjus Arimvibes ir Tothapi. Koncertas buvo ne tik muzikos demonstravimas; tai buvo nuoširdi filipiniečių bayanihan dvasios šventė, suvienijanti žmones bendram paramos ir bendruomenės tikslui. Kiekvienas parduotas bilietas ir kiekviena sugrota nata prisidėjo prie kilnaus tikslo, o pajamos buvo tiesiogiai skirtos pagalbai ir atkūrimo pastangoms Olbėjaus bendruomenėms, kurias nuniokojo neseniai taifūnai. Atmosfera buvo elektrinė, kupina vilties ir solidarumo, nes dalyviai susirinko, kad muzikos galia pakeltų tuos, kuriems reikia pagalbos.
Sėkmingas CBT rinkodaros tobulinimo programos Albay etapo įgyvendinimas yra reikšmingas Turizmo skatinimo tarybos (TPB) atsidavimo tvaraus turizmo, kaip vietos ekonomikos plėtros katalizatoriaus, skatinimo etapas. Ši iniciatyva ne tik pabrėžia vietos turizmo pramonės potencialą, bet ir pabrėžia bendruomenės įsitraukimo svarbą skatinant augimą. Remdamasi šia sėkme, TPB turi ambicingų planų išplėsti programos aprėptį 2025 m. Numatyta, kad būsimi seminarai vyks įvairiose vietose, pvz., Zamboangoje, Sebu ežere, Davao, Kordiljeroje, Sorsogone ir Šiaurės Samare, kurių kiekvienas siekia suteikti galių. vietos bendruomenes ir didinti jų rinkodaros galimybes turizmo sektoriuje.
Su kiekvienu apsilankymu TPB aktyviai bendradarbiauja su bendruomenėmis, siūlydama ne tik vertingą medžiagą, bet ir įžvalgius išteklius, kurie įgalina vietos gyventojus aktyviai dalyvauti formuojant turizmo ateitį savo vietovėse. Šia iniciatyva siekiama skatinti bendruomenės narių nuosavybės jausmą, kad jie galėtų prisidėti prie turizmo plėtros ir tvarumo, atspindinčio jų unikalią kultūrą ir poreikius. Tuo pat metu TPB yra pasiryžusi reklamuoti Filipinus kaip tvarią ir įtraukią kelionių kryptį, pabrėždama turtingą šalies įvairovę ir gamtos grožį, kartu užtikrindama, kad turizmo nauda pasiektų visus bendruomenės segmentus.
Sekite Kelionių iš miesto tinklaraštis įjungta Facebook, Twitter, Instagramas, ir Pinterest jei norite daugiau su kelionėmis ir maistu susijusių naujienų.
Skaityti: