Cebu išdidžiai užsitikrino trečiąją vietą prestižiniuose Niuto apdovanojimuose 2024 m.
Tokijas, Japonija—The Department of Tourism (DOT) proudly commemorates a significant achievement as Cebu Island garners an impressive third place in the Area Category of the esteemed NEWT Awards 2024. This accolade underscores the remarkable influence of the 'Love the Philippines' campaign, which has played esminis vaidmuo didinant šalies svarbą gyvybingoje Japonijos rinkoje.

Cebu užėmė trečią vietą „Newt“ apdovanojimuose 2024 m
Per reikšmingą ceremoniją, vykusią sausio 25 d. Filipinų ambasadoje Tokijuje, DOT Tokijo biurų turizmo atašė Niel Ballesteros turėjo garbę atstovauti turizmo sekretoriui Christina Garcia Frasco, nes jis maloniai priėmė gerbiamą apdovanojimą iš p. Tomotaka Isono iš Reiwa Travel. Renginyje buvo švenčiamas indėlis į turizmą, pabrėžiant Filipinų ir Japonijos bendradarbiavimą.
„Newt“ apdovanojimai: pasaulinės kelionių kompetencijos pripažinimas
Prestižiniai „Newt“ apdovanojimai, išdidžiai įteikti novatoriškos pasaulinės kelionių rezervavimo programos „Newt“, švenčia labiausiai geidžiamas vietas, prabangius viešbučius ir išskirtinius skrydžius visame pasaulyje, visi kuruojami atsižvelgiant į aistringų keliautojų pageidavimus. Reitingai kruopščiai apskaičiuojami analizuojant bendrą kelionių užsakymų vertę, padarytą nuo 2023 m. Gruodžio 1 d. Iki 2024 m. Lapkričio 30 d.
Įspūdingas „Cebu“ trijų geriausiųjų reitingas pabrėžia jo populiarėjantį viliojimą tiek tarp Japonijos, tiek tarptautinių keliautojų, dar labiau sustiprindamas jos, kaip „Premier Island“ rojaus, statusą. Šis pripažinimas atspindi žavius salos peizažus, gyvą kultūrą ir šiltą svetingumą, todėl tai yra nenugalimas pasirinkimas tiems, kurie siekia nepamirštamo pabėgimo.
„Turizmo departamentas (DOT) išdidžiai pripažįsta visų suinteresuotųjų šalių, prisidėjusių prie puikių Cebu pasiekimų, bendradarbiavimo pastangų, užtikrinant trečią vietą„ Skirtų Niuko “apdovanojimų 2024 m. Bet taip pat atspindi didėjančią „Love the Filipinų“ kampanijos sėkmę siekiant sustiprinti mūsų šalies matomumą ir kreiptis į Japonijos rinkai. Mes nuoširdžiai dėkojame vietos valdžios padaliniams, turizmo operatoriams, svetingumo paslaugų teikėjams ir bendruomenės organizacijoms Cebu, kurie kruopščiai dirbo, kad sukurtų nepamirštamą patirtį lankytojams. Jų įsipareigojimas kompetencijai ir tvariam turizmui padėjo padidinti mūsų turizmo pasiūlą “, – sužavėjo sekretorius Frasco.
Filipinai stiprina įsitvirtinimą Japonijos rinkoje
Cebu gerbiamas pripažinimas „Newt“ apdovanojimuose atspindi didėjančią Japonijos turistų Filipinų susidomėjimo bangą. Naujausi „Rakuten Travel“ duomenys rodo, kad 2023–2024 m. Atostogų sezono metu yra puikus apgyvendinimo užsakymų skaičius visoje šalyje, kuris praėjusių metų skaičius išaugo iki 1,82 karto didesnis nei antras pagal dydį augimo tempas plačiai naudojamoje Japonijos viešbučių rezervavimo platformoje.
Susijusiame akcente, vadovaujančią Japonijos kelionių kompanijai, jis pastatė Cebu kaip septintą labiausiai užsakytą tarptautinę vietą šventiniu Naujųjų metų laikotarpiu. Be to, sala įspūdingai užsitikrino penktąją vietą „Rapid Growth“ kategorijoje, parodydama ryškų 136,8% padidėjusį užsakymą per metus. Šis padidėjimas pabrėžia didėjantį Cebu patrauklumą ir sustiprina jo, kaip būtinybės apsilankymo keliautojams iš Japonijos, statusą.
„Japonija visada buvo gyvybiškai svarbus mūsų turizmo augimo partnerė, ir šis apdovanojimas dar kartą patvirtina didėjantį Japonijos keliautojų susidomėjimą mūsų vietomis. Bendradarbiaudami su Japonijos kelionių agentūromis ir sustiprinus rinkodaros pastangas, mes ir toliau pakelia Filipinus kaip svarbiausią pasirinkimą tarptautiniams turistams “, – pridūrė turizmo vadovas.
Turizmo departamentas (DOT) vertina šį nuostabų augimą savo dinamiškoje „Meilės Filipinų“ reklaminėje kampanijoje Japonijoje, kurioje yra daugybinių rinkodaros iniciatyvų serija. Pažymėtina, kad gerbėjų susitikimas su garsia Japonijos garsenybe Alanu Shirahama sukėlė didelį šurmulį, o išsami Japonijos žiniasklaidos ir influencerių susipažinimo kelionė leido dalyviams iš pradžių patirti Filipinų grožį ir kultūrą. Be to, departamento strateginė partnerystė su pagrindinėmis Japonijos kelionių agentūromis padėjo didinti sąmoningumą ir išdėstyti Filipinus kaip svarbiausią kelionių vietą, sužavėjusi potencialių keliautojų susidomėjimą visoje Japonijoje.
Japonija: pagrindinė Filipinų turizmo rinka
Japonija ir toliau yra gyvybiškai svarbus Filipinų turizmo kraštovaizdžio bendradarbis, užtikrindamas savo, kaip vienos didžiausių šaltinių rinkų, pozicijas. Po Pietų Korėjos ir JAV jis užima trečią vietą. 2024 m. Filipinų viliojimas pritraukė įspūdingą Japonijos lankytojų antplūdį, o atvykimas padidėjo 22,84%. Šis puikus padidėjimas privertė bendrą Japonijos turistų skaičių į pastebimą 444,528, pabrėžiant ilgalaikį salyno apsvaiginimo peizažų, turtingos kultūros ir šilto svetingumo patrauklumą.
„Turizmo departamentas ir toliau tvirtai įsipareigoja pritraukti daugiau lankytojų į mūsų krantus, užtikrinant, kad Filipinai būtų ne tik kelionių galimybė, bet ir aukščiausia vieta. Turėdami tvirtus Cebu rezultatus Japonijos rinkoje, mes esame įkvėpti toliau plėsti savo paaukštinimo ir turizmo plėtros pastangas “, – pabrėžė sekretorius Frasco.
Remdamasis ilgalaikiu entuziazmu, kurį sukelia kampanija „Meilė Filipinams“, turizmo departamentas (DOT) sustiprina savo iniciatyvas, kad priviliotų vis daugiau Japonijos keliautojų. Šiuo strateginiu dėmesiu siekiama ne tik pasveikinti turistus iš Japonijos, bet ir išplėsti Filipinų buvimą gyvybiškai svarbiose pasaulinėse rinkose, parodant gyvybingą šalies kultūrą ir stulbinančius gamtos peizažus.
Sekite ir užsiprenumeruokite „Ouftownblog.com“ „Facebook“, „Twitter“„Instagram“, „Pinterest“ ir „YouTube“ Norėdami gauti daugiau su kelionėmis susijusių atnaujinimų.